Thursday, September 6, 2012

istikharah cinta ku :)

Assalamualaikum...
dear MSH


awak tahu kan...
petunjuk Allah telah membuka hati saya untuk awak...
wajah awak yang saya lihat..
ketika itu..
menjadi penguat cinta kita..
semoga petunjuk Allah itu memberikan kita kekuatan..
dan semoga cinta kita diberkati Allah..

dugaan yang kita lalui untuk kita menguji diri masing2 kan..
saya taw..awak pun sedih..saya pun awak..
tapi...kita kena kuat kan..
kita kena banyakkan doa pada Allah..
kan awak selalu pesan camtu..
:)

Ya Allah..
kerana mulanya perasaan itu...dari petunjukmu Ya Allah..
hanya kepada Mu keserah kan segalanya...
kekuatan cinta ku adalah kekuatan petunjuk dari Mu..
Semoga dia adalah jodohku..dan aku adalah jodohnye..
Kami berdoa Ya Allah..

Amin Ya Rabbal Alamin

No comments:

Post a Comment