Saturday, July 17, 2010

THANKS TO CIDA......

Salam..
ai u all...

sbnrnye entry ni untuk my ex rumate...cida..



Yang tudung itam n cumel2 tu la cida...
die my rumate from semester 2 until 4...


" INTAN NUR SYAHEDA BT RAMADZAN"
thanks coz tulis entry tuk i...



" Lyna, just wanna say that for one year i lived with ya, there was so many sweet and cheerful daay in my life. I will keep each memory in my mind forever and ever. And i realize that you the only one that really close to me in UiTM Perak. Iloveyou. :) "


ni la sikit content from entry yg cida wat tuk kte...
thanks...really appreciate it..love u too my beloved rumate...hee^-^


i terharu u...
pape pn..so sweet...cute sangat...

x sangke u really know me...

kte pn nk say thank you..
coz be my friends n my rumate...

i'm sorry...
if slama kte duk jdi serumate ngan cida...
kte ade wat sumthing yg cida x suke or whateva la..

biase la..
sdngkan lidah lagi tergigit...
inikan pula kte berdua ek..kih3...

ape2 pn..thanks ek yang...ahahahha:))

last but no least...

thanks very much cida..
coz slama ni ade ngan kte..
ble kte sdey..ble kte gmbira...
thanks sgt coz ble kte sdey..cida msti ade tuk pujuk kte..
thanks coz slama ni byk bg advice psl sumone tu ...i know u taw spe die..hehe^_^

n thanks a lot coz time kte sdey psl arwah aritu..
cida ade ngan kte...
cida siap bcekan bku jgn bersedih tuk kte lagi...
THANKS CIDA...
I REALLY APPRECIATE IT...

n pesanan kte tuk cida..
[1]pas ni ngan rumate bru kne la lagi hepi n enjoy ek..
[2]jgn lupe taw after maghrib kte slalu wat pe kat blik dlu..
even kte da x boley berjemaah cm dlu lgi kn..huhu....
[3]jgn tdo lewat2 taw...sok pagi ade kls..hehe..
[4]ha...jgn tdo waktu petang ok...skrang da xde spe yg bley kcu cida time tdo wktu ptng..hehe..
[5]klu sedih ke ape ke..cpt2 msg kte ek..hehe...kte ade tuk tngkan ati cida..hehe..

CIDA..RINDU KAT KAK NIZA KN..HUHU...

ok la yang...

I LOVE U..........



yummy...sdpnye ABC..ble kte ley pekene lagi..hehe..



cida...ingt x..ni time mlm b4 blik yg kte nk g downtown tu..hihi



ni time kat kdai Ring..Ring..kat banda u..





THANKS CIDA.....
I'M SORRY FOR EVERYTHING....

No comments:

Post a Comment